Vlaamse Rotsplanten VerenigingNederlandse Rotsplanten Vereniging
Citaat van: Luc Gilgemyn op 30 april 2024, 18:24:41Ziet er allemaal pico bello uit Kris !! Mooi nieuw 'project' ook !Ik liet eerder al Polygala calcarea 'Bulley's Form' zien met weinig bloei... hij hield blijkbaar toch nog een en ander verborgen.Dank je Luc , je hebt je "pestkop" te vroeg afgeschreven ....
Ziet er allemaal pico bello uit Kris !! Mooi nieuw 'project' ook !Ik liet eerder al Polygala calcarea 'Bulley's Form' zien met weinig bloei... hij hield blijkbaar toch nog een en ander verborgen.
Dit bergje dus ...
Voel me zeker erg comfortabel in de tuff...Edraianthus serpyllifolius "albiflorus" & Asperula nitida
Citaat van: Thomas Eckert op 19 mei 2024, 10:21:37Voel me zeker erg comfortabel in de tuff...Edraianthus serpyllifolius "albiflorus" & Asperula nitidaIk kan Kris alleen maar bijtreden Thomas de witte serpyllifolius is prachtig !
Als de man van huis is maakt het vrouwtje foto's in de tuin.De Luckerhorn raakt stilaan volgegroeid, de Edraiantussen bloeien slecht dit jaar.Nog een keer de Luckerhorn met een deel van de achtertuin als achtergrond.
Waarom zien we dan toch iedere keer zo graag de witbloeiende variëteit van een plant? Maar ik moet zeggen, ook nooit eerder gezien, wist zelfs niet dat dit bestond...?
Globularia incanescens is ook al vele jaren een trouwe klant ...De bloei was in sommige jaren wel beter maar goed het is wat het is ...
Aethionema kotschyi is een kleinood dat op tufsteen goed tot zijn recht komt ....