Vlaamse Rotsplanten VerenigingNederlandse Rotsplanten Vereniging
Citaat van: Danny Bonnez op 20 december 2022, 11:31:11Met deze foto's sluit ik dit reisverslag af , het charmante stadje Castellane en de mooie streek ....Met veel voldoening rijden we terug naar de vlaamse riviera , het was een heel leerzame reis , heb terug de nodige inspiratie opgedaan om bepaalde soorten krokussen te kweken .Hopelijk tot een volgend avontuur !Niet alleen voor jouw leerzaam, Danny ! We hebben met zijn allen mee geleerd en mee genoten !Bedankt dat we deel mochten uitmaken van je trip!
Met deze foto's sluit ik dit reisverslag af , het charmante stadje Castellane en de mooie streek ....Met veel voldoening rijden we terug naar de vlaamse riviera , het was een heel leerzame reis , heb terug de nodige inspiratie opgedaan om bepaalde soorten krokussen te kweken .Hopelijk tot een volgend avontuur !
Heel erg bedankt Danny . We hebben genoten , bij geleerd en gefascineerd je versalg gevolgd !
Danny, bedankt voor je prachtig en leerrijk verslag.
Citaat van: Herman Mylemans op 20 december 2022, 15:19:15Danny, bedankt voor je prachtig en leerrijk verslag. Dank je Herman , krokussen is misschien niet echt uw ding maar leuk te horen dat je er ook wat aan hebt ......
Danny, ondertussen toch al 11 soorten krokussen in de tuin staan.
Citaat van: Herman Mylemans op 21 december 2022, 00:05:22Danny, ondertussen toch al 11 soorten krokussen in de tuin staan. Oei Herman , je bent besmet .....
Citaat van: Danny Bonnez op 20 december 2022, 22:40:51Citaat van: Herman Mylemans op 20 december 2022, 15:19:15Danny, bedankt voor je prachtig en leerrijk verslag. Dank je Herman , krokussen is misschien niet echt uw ding maar leuk te horen dat je er ook wat aan hebt ......Danny, ondertussen toch al 11 soorten krokussen in de tuin staan.
een mooi reisverslag. genoten.bekende streken die laatstye ken ik zeker als kind zijnde vaak geweest gorge du verdon.prachtige grotten en kastelen daar.En schitterende omgeving.