Vlaamse Rotsplanten VerenigingNederlandse Rotsplanten Vereniging
Overal kun je mooie foto’s nemen. Het is echt genieten zo vroeg in de morgen, er is nog geen ander volk. Als je elk plantje wil bekijken en bestuderen ben je wel enkele dagen bezig.
Citaat van: Herman Mylemans op 29 juli 2022, 20:27:53Overal kun je mooie foto’s nemen. Het is echt genieten zo vroeg in de morgen, er is nog geen ander volk. Als je elk plantje wil bekijken en bestuderen ben je wel enkele dagen bezig.Kan ik best geloven dat het genieten is Herman , ziet er prachtig uit
Citaat van: Danny Bonnez op 31 juli 2022, 14:39:10Citaat van: Herman Mylemans op 29 juli 2022, 20:27:53Overal kun je mooie foto’s nemen. Het is echt genieten zo vroeg in de morgen, er is nog geen ander volk. Als je elk plantje wil bekijken en bestuderen ben je wel enkele dagen bezig.Kan ik best geloven dat het genieten is Herman , ziet er prachtig uit Ja Danny, er staan daar vele plantensoorten die ik ook wel in de tuin zou willen. Nu met de droge warme zomers wordt het nog moeilijker. Deze tuin is ook gekend voor zijn Aziatische gentianen maar daarover later.
Calceolaria uniflora
Op de Saxifraga heuvel waren nu wel meer bloemen te zien.
Gentiana purdomii stond wel mooi in bloei!