Eén is misschien geen bij manier van spreken ....maar er moet eentje de eerste zijn . Zal zich wel rot hebben geschrokken bij de min 6 van deze morgen ....Stond nog stijf van de schrik , of was het de kou ...
Kris, die is er al vroeg bij. Die zal het weten dat de ergste vorst eventjes voorbij is.
Als de temperaturen niet te veel dalen zal het nu snel gaan ...de eerste is denk ik 'Schwefelglanz ' . De tweede , zaailing ? Ik vind de verschillen tussen bepaalde cv's vaak niet groot genoeg ...Maar dat is mijn mening , de echte fanaten gaan dat wel tegen spreken uiteraard .Maar ik blijf het schitterend vinden hoe ze zich naar boven wurmen ...
Ze zitten vaak bij hetzelfde publiek dat maar blijft 'nieuwe??' Galanthussen benoemen, Kris, vandaar wellicht de nijging om maar steeds meer cultivars te gaan benoemen ook al zijn de verschillen soms nauwelijks te zien... vaak vooral om de kassa te laten rinkelen. Maar goed, iedereen gaat net zo ver als hij wilt nietwaar.
Hier zijn ze nog niet te zien, al staan de meeste wel op plaatsen waar de zon nu niet of nauelijks komt.
Als de temperaturen niet te veel dalen zal het nu snel gaan ...de eerste is denk ik 'Schwefelglanz ' . De tweede , zaailing ? Ik vind de verschillen tussen bepaalde cv's vaak niet groot genoeg ...Maar dat is mijn mening , de echte fanaten gaan dat wel tegen spreken uiteraard .Maar ik blijf het schitterend vinden hoe ze zich naar boven wurmen ...
In de witte poeder vallen ze nu beter op ....
Voorbode van meer
Of net niet ?? Die grote 'sneeuwbom' waar ze nu al een week over bezig waren voor morgen schijnt grotendeels aan sVlaanderen te zullen voorbij gaan...