Kijk eens aan. Een rustpunt in deze nu al memorabele reeks.
Ik vind het trouwens erg moedig van je om nog zo'n reisverhaal op het forum te zetten. Je hebt waarschijnlijk wel meer tijd dan vroeger, maar toch. Er zit trouwens geen 100 man te kijken en te reageren. Maar de geïnteresseerden kunnen dit ten zeerste waarderen.
Tja , eerlijk gezegd twijfel ik soms ook om zulke reisverhalen te publiceren Frankie omdat de respons inderdaad maar van een heel klein groepje mensen komt . En of ik zoveel meer tijd heb betwijfel ik
Maar goed ...als niemand hier nog wat post is het ook over en uit met ons forum . Dat is al een eerste reden.
Maar misschien nog meer is volgende denkwijze ...We maken met zijn allen mooie foto's van planten op locaties . Toch foto's die mogen gezien worden denk ik ? Wat gaan we met al dat fraais doen ? Allemaal ergens bewaren in de cloud of op harde schijven ? Met de gedachte dat ze daar amper bekeken worden ...Daar zitten ze dan ergens anoniem op één of andere schijf of in de wolken . Wordt je daar zelf beter van ? Waarom heb je al die foto's genomen dan , om ergens te verstoppen ? Ik geef wel eens lezingen ook maar ik heb ongeveer 42000 foto"s van planten op mijn pc .Die heb je niet allemaal nodig voor lezingen en zoveel gaan er ook in ons tijdschrift niet verschijnen . De rest van de foto's kwijnt dan maar weg . Dus vind ik het delen van die foto's toch nog altijd een meerwaarde . Vroeger als ik lezingen gaf in cactusclubs zat daar 100 man in de zaal en tegenwoordig ook maar 25 . Toch geef ik nog steeds met even veel plezier die lezingen aan 25 aanwezigen want diegene die komen zijn enthousiast . Dat is alleszins mijn visie . Degene die hier volgen ziin ook oprecht geïnteresseerd en dat telt toch denk ik dan zo ...