Vlaamse Rotsplanten VerenigingNederlandse Rotsplanten Vereniging
Nog in de gauwte twee Hepatica's :2) Hepatica pyrenaica x japonica met flower power (hij begint pas... )
Ik hoop dat ik nu de juiste versie heb van Hepatica transsilvanica 'Mrs. Elison Spence'.
Ik heb toch ook nog één bloempje van een Hepatica kunnen fotograferen.De vorige bloempjes waren reeds verslenst en afgevallen.Het is een plantje dat ik vorig jaar meegebracht heb van Kent.Het gaat om Hepatica Nobilis "Cobalt".
Danny en Lily-Anne. Ik probeer een plantje voor je te reserveren. Het probleem is dat ik niet weet wanneer deze bij jullie zal aankomen. Ik kan namelijk aan geen enkele VRV activiteit deelnemen dit jaar.Ik hoop dat ik nu de juiste versie heb van Hepatica transsilvanica 'Mrs. Elison Spence'.
Blijkbaar heb ik in m'n tuintje nog een Hepatica over het hoofd gezien.Deze Hepatica "Prickel" staat nog ergens tussen wat andere plantjes, hij staat nog steeds in een potje.Tock wel een bijzonder mooi bloempje vind ik.
Schitterende Hepatica's toch !! Prickel ben ik helaas verloren Danny... maar vandaag kwam de opvallende Hepatica "Millstream Merlin" in bloei !
Citaat van: Luc Gilgemyn op 23 maart 2011, 21:29:29Schitterende Hepatica's toch !! Prickel ben ik helaas verloren Danny... maar vandaag kwam de opvallende Hepatica "Millstream Merlin" in bloei !Je bent niet de enige die Prickel is kwijtgespeeld Luc ! Hij is in mijn tuin ook ter ziele gegaan .... Het is nochtans de moeite .....Ik zal weer eens opnieuw moeten ruilen met mijn broer...
Citaat van: Luc Gilgemyn op 14 februari 2011, 21:04:09Nog in de gauwte twee Hepatica's :2) Hepatica pyrenaica x japonica met flower power (hij begint pas... )Meer dan 1 maand later dan bij Luc stond hij hier vandaag in de tuin ook te bloeien ....