Vlaamse Rotsplanten VerenigingNederlandse Rotsplanten Vereniging
Luc & Kris,Ik vind dit wel een aantrekkelijke plant.Ik zal me deze ook eens moeten aanschaffen.Welke kwekerij heeft deze in z'n assortiment ?
Citaat van: Danny De Raeymaeker op 23 maart 2011, 23:31:36Luc & Kris,Ik vind dit wel een aantrekkelijke plant.Ik zal me deze ook eens moeten aanschaffen.Welke kwekerij heeft deze in z'n assortiment ?Mijne komt ook nog van Cathy ....maar ik heb er misschien nog wel ergens eentje op reserve . (staat me zoiets voor de geest) Als je nog eens tot bij ons geraakt , ja we wonen ook zo ver uit mekaar
Een paar hepaticas vandaag. Ellison spence heb ik twee jaaren geleden van een vriend gekregen, en dit is de eerst boem. Ik ben heel blij Hepatica nobilis 'Kyrvinberg' is een favoriet. Jij kunt meer lezen over Kyrvinberg in het Hepatica forum
Zeer fraai, Magnar, maar...bloeit ie momenteel??
Ze zijn beiden erg mooi Magnar, zeker als ze zo laat nog bloeien.
Citaat van: Pim Hols op 8 mei 2011, 21:31:25Zeer fraai, Magnar, maar...bloeit ie momenteel??Citaat van: Cor van Kapel op 8 mei 2011, 21:34:41Ze zijn beiden erg mooi Magnar, zeker als ze zo laat nog bloeien. Magnar woont in Noorwegen, ik denk dat zijn bloeiseizoen pas nu begint!
Citaat van: Wim Boens op 8 mei 2011, 21:36:55Citaat van: Pim Hols op 8 mei 2011, 21:31:25Zeer fraai, Magnar, maar...bloeit ie momenteel??Citaat van: Cor van Kapel op 8 mei 2011, 21:34:41Ze zijn beiden erg mooi Magnar, zeker als ze zo laat nog bloeien. Magnar woont in Noorwegen, ik denk dat zijn bloeiseizoen pas nu begint!Ja , ik woon in Noord-Noorwegen,, 200 km in het noorden van de polaire cirkel, en ik nam vandaag de foto's