Vlaamse Rotsplanten VerenigingNederlandse Rotsplanten Vereniging
Om de avond te starten: een mooi potje van Iris zagricaHendrik
Citaat van: Hendrik Van Bogaert op 27 februari 2014, 18:30:22Om de avond te starten: een mooi potje van Iris zagricaHendrikKan inderdaad wel tellen, Hendrik, doet me ergens aan 'Harangon' denken.
Iris 'Blue eyes' viel me dit weekend op in Harlow, vanwege de uitgesproken donkere kleur en staat nu 24 h. later al te pronken in mijn Westvlaamse rotstuin. (Link naar bijlage) (Link naar bijlage)
Iris 'Blue eyes' viel me dit weekend op in Harlow, vanwege de uitgesproken donkere kleur en staat nu 24 h. later al te pronken in mijn Westvlaamse rotstuin.
Citaat van: Frankie Wulleman op 2 maart 2014, 21:29:02Iris 'Blue eyes' viel me dit weekend op in Harlow, vanwege de uitgesproken donkere kleur en staat nu 24 h. later al te pronken in mijn Westvlaamse rotstuin. (Link naar bijlage) (Link naar bijlage) Deze viel me ook wel op Frankie !
Citaat van: Frankie Wulleman op 2 maart 2014, 21:29:02Iris 'Blue eyes' viel me dit weekend op in Harlow, vanwege de uitgesproken donkere kleur en staat nu 24 h. later al te pronken in mijn Westvlaamse rotstuin. Hmmm, die heb ik nog ergens gezien